خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس رضوی:

فعالیت‌های آستان نیازمند بازنگری است

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر بازنگری در فعالیتهای بخشهای مختلف این نهاد گفت: در آستان قدس رضوی بخشهایی وجود دارند که باید با یکدیگر ارتباط سازمانی پیدا کنند و یکپارچگی در فرایندهای کاری آنها ایجاد شود.

به گزارش ایلنا،‌ آستان قدس رضوی عصر روز سه شنبه به نقل از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام قدیم و جدید این آستان گزارش داد: کارهای اقتصادی از نوع پروزه های 'مشهد مال و جهان مال' در مشهد نیز باید مورد بازنگری قرار گیرند.

وی افزود: امروز باید این پرسش را مطرح کنیم که این مجموعه ها با حضور برندهای خارجی، در آینده چه نسبتی با اقتصاد مقاومتی دارند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه همچنین گفت: گره‌گشایی از امور شهروندان مشهدی و زائران حرم منور حضرت رضا(ع) باید اولویت فعالیتهای آستان قدس رضوی باشد.

وی با قدردانی از تلاشهای تولیت فقید آستان قدس رضوی در سالهای پس از انقلاب اسلامی افزود: همچنان فضای بسیاری برای ارتقاء و پیشرفت در آستان وجود دارد و برای تحقق این امر باید با نگاهی نو توأم با خلاقیت و ابتکار در حوزه های مختلف و متناسب با مفاد حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی گامهای بلندی برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی اشاره و بیان کرد: این حکم سند بالادستی و انتظار عمومی از آستان است.

در این مراسم از خدمات مهدی عزیزیان قدردانی و مرتضی بختیاری به عنوان قائم مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد.

کد خبر : ۳۷۶۶۸۷