خبرگزاری کار ایران

سرتیپ پوردستان:

رزمایش بعدی نیروی زمینی ارتش بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرحله آخر از رزمایش بیت المقدس ۲۸ که با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یکان های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه بود با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در پایان رزمایش بیت‌المقدس ۲۸ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمامی یگان های عمل‌کننده در این رزمایش توانستند ماموریت خود را بر اساس اهداف ترسیم شده اجرا کنند، و قابلیت‌های سلاح‌ها و تجهیزات موجود در این رزمایش‌ به نمایش گذاشته شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص رزمایش آتی این نیرو نیز عنوان کرد: رزمایش بعدی نیروی زمینی ارتش بعد از ماه مبارک رمضان در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پایان مرحله آخر از رزمایش بیت المقدس ۲۸ که با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه بود دشمن فرضی که از زبده ترین نیروها و روز آمدترین تجهیزات برخوردار بود زمین گیر و منهدم شد.

نهایتا این رزمایش به صورت ۱۰۰% با موفقیت به پایان رسید و اهداف از پیش تعیین شده تحقق یافت.

رزمایش بیت المقدس ۲۸ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کویر مرنجاب کاشان و منطقه عمومی اصفهان از صبح روز گذشته آغاز و در سه مرحله اجرا شد و با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر : ۳۷۳۷۳۸