خبرگزاری کار ایران

براساس اطلاعیه ۱۲۷؛

نمایندگان درود، زنجان، مراغه، سنندج و کردکوی مشخص شدند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای، نمایندگان منتخب در حوزه‌های انتخابیه درود و ازنا، زنجان و طارم، مراغه و عجب‌شیر، سنندج، دیواندره و کامیاران و کردکوی و بندر ترکمن را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، براساس اطلاعیه ۱۲۷ وضعیت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه درود و ازنا، زنجان و طارم، مراغه و عجب‌شیر، سنندج، دیواندره و کامیاران و کردکوی و بندر ترکمن به شرح زیر است:

درود و ازنا: مجید کیانپور

مجید کیانپور با کسب ۴۵هزار و ۵۵۵رای از مجموع ۸۹ هزار و ۲۴۴ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه درود و ازنا راهی مجلس شورای اسلامی شد. 

زنجان؛ وقفچی و احمدی

همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم آقایان علی وقف چی با کسب ۶۰ هزار و ۸۱۴ رای و فریدون احمدی با کسب ۴۴ هزار و ۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵ هزار ۵۷۴ رای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت. 

مراغه و عجبشیر؛ محمدعلی حسین زاده

محمد علی حسین‌زاده نیز از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با کسب ۵۰هزار و ۹۸۰رای از مجموع ۹۰هزار و ۵۴۸ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد. 

سنندج و دیواندره و کامیاران؛ سیداحسن علوی

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران نیز سید احسن علوی با کسب ۴۳ هزار و ۴۹۹ رای از مجموع ۷۹ هزار و ۸۷۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

کردکوی و بندرترکمن؛ رامین نورقلی پور

رامین نور‌قلی‌پور نیز با کسب ۶۹ هزار و ۴۸۰ رای از ۱۰۴ هزار و ۴۵۹ صحیح ماخوذه توانست از حوزه انتخابیه کردکوی و بندر ترکمن وارد مجلس دهم شود.

کد خبر : ۳۶۶۱۸۳