خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات:

مشکلی برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای وجود ندارد

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: بنابر قانون نمایندگانِ نامزد‌ها می‌توانند در حوزه‌های اخذ رای حضور داشته باشند و بر این اساس، این مهم انجام گرفته است و مشکلی برای آن وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیامک ره‌پیک که با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول صحبت می‌کرد، با اشاره به لزوم برگزاری قانونمند مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: موضوع نظارت در مرحله دوم انتخابات محلس شورای اسلامی که مرحله اول نیز مورد توجه قرار داشت، موضوع مهمی است و لازم بود اقداماتی در این راستا انجام شود که با همراهی دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به برخی از مصادیق نظارت‌هایی که باید در برگزاری انتخابات انجام شود، یادآور شد: اقدامات متعددی در مورد مباحث کلی و جزئی در مورد تعرفه‌ها و صندوق‌های اخذ رای انجام گرفته و همچنین حدود ۷۵ هزار ناظر در شعب اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس حضور دارند.

او ادامه داد: برای نظارت بیشتر باتوجه به شرایط برخی مناطق و حوزه‌های انتخابیه، ناظران به این مناطق اعزام شدند.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: بنابر قانون نمایندگانِ نامزد‌ها می‌توانند در حوزه‌های اخذ رای حضور داشته باشند و بر این اساس، این مهم انجام گرفته است.

ره‌پیک در پایان اعلام کرد: همراهی خوبی با دستگاه‌های اجرایی و امنیتی صورت گرفته و امیدواریم این هماهنگی‌ها و کمک‌هایی که نامزد‌ها، هوادرانشان و همه دستگاه‌ها انجام می‌دهند، برگزاری مرحله دوم انتخابات، به شکلی مناسب و با کمترین تخلف به همچون مرحله نخست به سرانجام برسد.

کد خبر : ۳۶۶۰۸۰