خبرگزاری کار ایران

درخواست انتخاباتی پیرموذن؛

هر کس به‌عنوان یک ستاد برای نامزدهای «لیست امید» عمل کند

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردبیل در مجلس نهم با اعلام حمایت از دو نامزد «لیست امید» در این استان، گفت: به لطف حرکت تاثیرگذار مردم حق‌طلب پایتخت در هفتم اسفندماه سال گذشته و همچنین حضور مجدد چهره‌های محبوب ملت در عرصه انتخابات و تلاش برای «تکرار» حضور حداکثری مردم در اقصی‌نقاط کشور، در دهم اردیبهشت‌ماه نیز شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا،‌ با تاکید بر بخت بالای اصلاح‌طلبان کسب اکثریت کرسی‌های مجلس در مرحله دوم انتخابات، اظهار داشت: باوجود این‌که جریان خاص با سیاهنمایی برجام می‌خواهد روزگار ملت و دولت را سیاه کنند، اما مردم همیشه با آگاهی و هوشیاری پا به عرصه انتخابات گذاشته و مانع از تحقق این اهداف نامیمون شده‌اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم ادامه داد: با این همه، به لطف حرکت تاثیرگذار مردم حق‌طلب پایتخت در هفتم اسفندماه سال گذشته و همچنین حضور مجدد چهره‌های محبوب ملت در عرصه انتخابات و تلاش برای «تکرار» حضور حداکثری مردم در اقصی‌نقاط کشور، در دهم اردیبهشت‌ماه نیز شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

پیرموذن گفت: مردم بارها ثابت کرده‌اند که به‌خوبی مسائل را رصد می‌کنند و به هیچ‌عنوان فریب سیاه‌کاری و سیاه‌نمایی‌های دلواپسان افراطی درخصوص برجام و عملکرد مثبت دولت در تثبیت وضعیت اقتصادی به ارث رسیده از دولت احمدی‌نژاد را نمی‌خورند.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم اردبیل در مجلس نهم با اشاره به ردصلاحیت خود به دلایلی نامعلوم و تاکید بر حمایت از نامزدهای اصلاح‌طلب این حوزه انتخابیه، اعلام کرد: امیدواریم با حضور گسترده مردم در پی تلاش و برنامه‌ریزی دقیق اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، دو نامزد اصلاح‌طلبی که در دو حوزه انتخابیه اردبیل و پارس‌آباد در مرحله دوم رقابت می‌کنند، موفق به ورود به مجلس شوند.

او ادامه داد: در پی ردصلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان، حضور جدی فعالان سیاسی علاقمند به ملت و حامی دولت برآمده از رای مردم، منجر به موفقیت نامزدهای «لیست امید» خواهد شد و این مهم به تشکیل مجلسی همراه دولت و حامی ملت یاری خواهد رساند.

او با بیان این‌که راه‌اندازی گشت‌های ارشاد نامحسوس به‌منظور کاهش محبوبیت دولت در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات صورت گرفته‌است، یادآورشد: درواقع قصد دارند با کاهش سرمایه اجتماعی دولت، از طریق سرکوب نشاط اجتماعی با راه‌اندازی گشت‌های ارشاد محسوس و نامحسوس، ازسویی در برخورد با مسائل اجتماعی و فرهنگی، رویکرد افراطی خود را که صرفاً منجر به افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، حاکم کنند و از دیگرسو به‌زعم خود منجر به کاهش محبوبیت دولت شده و در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات، از «تکرار» پیروزی گفتمان «امید»‌ همچون مرحله نخست، جلوگیری کنند.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: فضا برای نامزدهای «لیست امید» به‌ویژه در استان اردبیل فراهم است و امیدواریم مجلس دهم در جهت بارور کردن شعار «امید، آرامش و رونق اقتصادی» موفق باشد. پیش‌بینی ما این است که حضور گسترده‌ای در روز جمعه شاهد باشیم و خواستاریم هر کس به‌عنوان یک ستاد برای نامزدهای «لیست امید» پای کار بیایند، تا با شکل‌گیری مجلسی برآمده از آرای حقیقی ملت و در نتیجه رونق اقتصادی در کشور باشیم.

پیرموذن در پایان تصریح کرد: در راستای حمایت از نامز‌های «لیست امید» در اردبیل از آقای فیضی و در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز از آقای پورحسین حمایت می‌کنم.

کد خبر : ۳۶۵۲۷۸