خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

افتتاح طرح‌های اثرگذار در زندگی مردم هدف دولت در سمنان است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هدف کاروان تدبیر و امید در سفر رئیس جمهوری، افتتاح و توجه به طرحهایی است که در زندگی مردم اثرگذارند و به عنوان پیشران دیگر بخشهای اقتصادی استان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری روز دوشنبه درحاشیه افتتاح سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در آستانه سفر رییس جمهور به سمنان، به خبرنگاران گفت: مسئولان کشور با بررسی جامع نیازهای اساسی و طرحهای در دست اجرا در استان سمنان، با انتخاب هوشمندانه به دنبال فعال کردن طرحهای اثرگذار در زندگی مردم و طرحهای پیشران اقتصاد این استان بوده است.

او افزود: پیشنهاد استاندار سمنان، در حوزه ملی و با نظر وزیران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، منجر به تصمیم‌های خوبی برای استان سمنان شده است.

شریعتمداری با اشاره به بررسی کار‌شناسی از مجموعه دستگاه‌های دولتی و سه دوره نظرسنجی مردم در استان سمنان درباره نیاز‌ها و طرح‌ها، افزود: در این بررسی‌ها مشخص شد مشکلات مردمی با پیشنهادهای مسئولان استان مطابقت داشت و دولت نیز به دنبال تحقق این طرحهاست.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه برخی طرحهای در حال اجرا در استان سمنان جنبه ملی و عمومی دارد که نیاز به تحول و نگاه ویژه در مقیاس ملی است، یاد آور شد: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و با برچیده شدن زنجیره تحریمهای ظالمانه نظام سلطه از پای ملت ایران، دولت تدبیر و امید اراده محکمی برای حل مشکلات عمومی و محلی دارد.

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، علی اصغر احمدی مشاور معاون اجرایی رئیس جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، محمدرضا خباز استاندار، معاونین استانداری، منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل، سامانه سامد استان سمنان در آستانه سفر رئیس جمهوری در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور سمنان افتتاح شد.

در این سامانه با شماره تماس ۱۱۱ مردم می‌تواننداز امروز به مدت سه روز تا پایان روز چهارشنبه، مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

در این سامانه بیش از هزار کاربر آماده دریافت نظرات شهروندان هستند تا در بخشهای مختلف با دسته بندی متناسب، برای بررسی و حل، اقدام شود.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در بدو ورود به دانشگاه پیام نور سمنان، از یادمان ۱۳ سردار شهید شاخص استان در این دانشگاه بازدید و به مقام این شهیدان ادای احترام کرد.

روحانی سه شنبه ۳۱ فروردین درقالب بیست وششمین سفر کاروان تدبیر و امید به سمنان سفر و طرح‌هایی را در بخش‌های مختلف افتتاح می‌کند.

 

کد خبر : ۳۶۲۸۰۱