خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دنیا در حال تشکیل یک مهندسی قدرت جدید است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هندسه قدرت در دنیا فرو ریخته است و دنیا در حال تشکیل یک مهندسی قدرت جدید است.

به گزارش ایلنا، در راستای پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر توجه به فرماندهان و سرانگشتان یگان‌ها، همایشی تحت عنوان همایش سرانگشتان با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش حجت الاسلام محمد قاسم وفا، فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های نزاجا در فارس و سایر فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان‌های فارس و اصفهان در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در این همایش با بیان اینکه هندسه قدرت در دنیا فرو ریخته است و دنیا در حال تشکیل یک مهندسی قدرت جدید است، گفت: این یک واقعیت است که قدرت‌های نوظهوری در گوشه و کنار دنیا در حال به وجود آمدن هستند، ولی ما به عنوان‌ام‌القرای دنیای اسلام باید با اطاعت از فرامین ولایت در مهندسی جدید قدرت دنیا سهیم باشیم.

حیدری با بیان اینکه وقتی که مطیع محض اوامر ولایت باشیم می‌توانیم سهم خود در این مهندسی جدید را بشناسیم، افزود: کشورهای دنیا با زنده و بالفعل کردن قابلیت‌های بالقوه‌ای که دارند، سهم خود را از مهندسی جدید دنیا مطالبه می‌کنند. یعنی آن قابلیت‌هایی که در کشورشان دارند، برجسته می‌کنند.

او ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که هیچ کدام از کشورهای دنیا ندارند.

جانشین نیروی زمینی ارتش در ادامه در خصوص قابلیت‌های کشورمان، گفت: رهبری خردمندانه، الهی و با بصیرت بزرگ‌ترین قابلیت و نعمتی است که سایر کشورهای دنیا فاقد این نعمت هستند.

حیدری در پایان تصریح کرد: شرایط جغرافیایی کشور ما نیز یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های کشور ماست. قابلیت بزرگ دیگر ترانزیت ۶۵% انرژی دنیا از جغرافیای کشور ما است. همه این قابلیت‌ها وقتی که در فرمان ولایت قرار می‌گیرند، می‌توانند سهم بزرگی از هندسه جدید قدرت دنیا را در اختیار گیرند و این امر می‌سر نخواهد شد، مگر با اطاعت پذیری از ولایت فقیه.

کد خبر : ۳۵۵۹۱۵