خبرگزاری کار ایران

دیدار منتخبین زن مجلس با رییس کمیته زنان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت

کد خبر : ۳۵۴۹۸۶

منتخبین زن دهمین دوره مجلس شوری اسلامی با رییس کمیته خاص زنان و جوانان در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار لیلی بروجردی رییس کمیته خاص زنان و جوانان دبیرخانه مجمع با اشاره به برخی از بندهای ذکر شده در برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی نظام در حوزه زنان و خانواده، بر اهمیت و ضرورت حضور فعال نمایندگان زن در این زمینه تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام بزرگ‌ترین مدعی عدالت و مدافع عدم تبعیض در جهان است، خاطر نشان کرد: باید مراقب بود تا بیگانگان و غربی‌ها نتوانند با الفاظ عدم تساوی و تبعیض ما را به چالش بکشانند.

رییس کمیته خاص زنان و جوانان دبیرخانه مجمع همچنین با تاکید بر جایگاه حساس نهاد فراقوه‌ای مجمع تشخیص مصلحت نظام، به وظایف کمیته خاص زنان و جوانان اشاره کرد و تدوین سیاست‌های کلی برنامه‌های پنج ساله توسعه‌ای دولت، تدوین سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران درخصوص زنان، جوانان، خانواده، کودک، اوقات فراغت و.... نظارت برحسن اجرای سیاست‌های کلی نظام که وظیفه‌ای تفویضی است را از جمله این وظایف دانست.

بروجردی اظهار کرد: همچنین رفع اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و حل معضلات نظام درصورتی که از سوی مقام معظم رهبری به مجمع ارجاع شود از دیگر وظایف ​بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام و کمیته‌های آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز