خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

قدردانی شورای مرکزی خانه احزاب از حضور گسترده مردم در انتخابات

شورای مرکزی خانه احزاب ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولان برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: شورای مرکزی خانه احزاب ایران، ضمن تبریک به منتخبان عزیز، سپاس عمیق خود را از مشارکت حداکثری و هشیاری و کنش انتخاباتی همه مردم گرامی ایران اعلام می‌دارد، آنان که برای تامین حقوق همه جانبه خود بر ضرورت پیگیری قانونی آن پافشاری می‌کنند.

ما از حضور گسترده و موثر همگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تشکر و قدردانی می‌کنیم و از همه مسئولان، بویژه ستاد انتخابات کشور، نیروی‌های امنیتی و انتظامی و دیگر عزیزانی که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تامین کردند، تا مردم شکوه حضور تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارند، سپاسگزاری می‌کنیم.

در بخش دیگری ازاین بیانیه تاکید شده است: از دیگر برگزارکنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعم از هیئت‌های نظارت و اجرایی تا مسئولان و کارگزاران شعب رای گیری در سراسر کشور کمال تشکر را داریم، که شرایط قانونی مناسب را برای ثبت این تجربه پرافتخار، در تاریخ تلاش برای مردم سالاری دینی در میهن عزیزمان ایران فراهم آوردند.

درپایان این بیانیه آمده است: ازعموم مردم حوزه‌هایی که انتخابات آنان به دور دوم کشیده شده، تقاضا می‌شود که همچون مرحله اول باحضوری چشمگیر در پای صندوق‌های اخذ رای، در راستای تقویت نظام اسلامیمان تلاش کنند.

کد خبر : ۳۵۳۷۴۵