خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد:

تشکر فریده اولاد قباد از رهبر انقلاب، روحانی، هاشمی و خاتمی

فریده اولاد قباد، منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای تقدیر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه پیامی صادر کرد:

به گزارش ایلنا، پیام تشکر فریده اولاد قباد به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات به این شرح است:

شهروندان ارجمند، قاصدان خوش خبر امید و بلندقامتان تاریخ ایران زمین!

با قلبی لبریز از عشق، زبانی سرشار از تحسین و قلمی به رنگ ارادت، پاس می‌دارم همت بلندتان را و ارج می‌نهم اعتمادتان را! درود بر شما ملت سرافراز که با همتتان جشن ملی هفت اسفند ۹۴ را در تاریخ پرافتخار ایران ماندگار کردید.

درود بر شما زنان و مردان باغیرت ایرانی که برای اقتدار میهن عزیزمان، دست در دست هم، با شور و نشاطی وصف ناپذیر، حماسه‌ای بزرگ آفریدید.

شما مردم عزیز با حضور آگاهانه و پرمهرتان، همدلی و همزبانیتان با دولت و حاکمیت را به خوبی نشان دادید و با این حرکت مسئولانه خود، زمینه جشن، وفاق و «آشتی ملی» را فراهم کردید. امید دارم، به زودی حاکمیت نیز برای قدردانی از حضور پرشور و حماسی شما، آشتی ملی را رقم بزند.

لازم می‌دانم از مقام معظم رهبری که با زمینه سازی و سیاست‌های راهگشا و حق‌الناس خواندن آرای مردم به افزایش مشارکت مردم قوت بخشیدند، تقدیر و تشکر کنم. همچنین از جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور محترم، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز رئیس جمهور محبوب دوره اصلاحات که با سخنان و مواضع اصولی و به‌هنگام خود، مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کردند، کمال قدردانی را دارم.

اینک که با عنایت خداوند متعال و همّت و حُسن اعتماد شما شهروندان آگاه و شورآفرین شهرستان‌های تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس، اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده اصلاحات، امکان خدمتگزاری در خانه ملت را یافتهام، بر خود لازم می‌دانم از بذل محبت، همراهی و همکاری همه شهروندان عزیز به ویژه یاران یکدلی که در ایام تبلیغات در ستادهای انتخاباتی، فعالیت چشمگیری داشته و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و آرمان‌های بلند اصلاحات «گام دوم» را برداشتند، تقدیر و سپاسگذاری کنم.

امید است با عنایت پروردگار حکیم و مهربان و در سایه حمایت و نظارت مستمر و آگاهانه شما در ادامه مسیر، اینجانب همراه با یاران لیست امید که از ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجلس دهم راه یافته‌ایم، توفیق خدمتگذاری به ایران و ایرانی را پیدا کنم.

همچنان که در ایام تبلیغات انتخابات، با شما عهد بستم، هم اکنون نیز در پیشگاه خداوند منان و افکار عمومی ایرانِ سرفراز، تعهد می‌نمایم که به عهد و پیمانم با شما عزیزان و آرمان‌های اصلاحات وفادار خواهم بود و به عنوان منتخب مردم تهران بزرگ در بهارستان اعلام می‌کنم که در انجام وظایف نمایندگی، امانت و تقوی را رعایت کرده و ضمن پایبندی به قانون، استقلال، اقتدار و اعتلای می‌نهم، در حد توان خود با عزمی راسخ در مسیر پیگیری حقوق ملت بزرگ ایران، دفاع از تمامیت ارضی، قانون اساسی و آرمان‌های امام (ره) و شهدا گام بردارم و همواره ضامن استقلال کشور و حافظ آزادی مردم و تأمین مصالح آن‌ها باشم. با امید به فردایی روشن برای ایران و ایرانی، سرافراز و پایدار باشید.

فریده اولاد قباد

منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس

کد خبر : ۳۵۱۸۱۸