خبرگزاری کار ایران

پایان شمارش آرا در چند حوزه؛

وزیر خاتمی و استاندار احمدی نژاد به مجلس رفتند

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور نمایندگان تبریز, بافت، فریدن، کهگلویه، اسد آباد, بجنورد و ورامین مشخص شدند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، نتایج انتخابات شمارش شده در چند حوزه دیگر به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه تبریز و آذرشهر و اسکو از مجموع ۷۲۱ هزار ۱۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه مسعود پزشکیان با کسب ۲۶۱ هزار ۶۰۵ رای و علیرضا بیگی با کسب ۲۳۵ هزار و ۳۱۴ رای به مجلس راه یافتند.

محمدحسین فرهنگی با ۱۴۳ هزار و ۳۷۹ رای، زهرا ساعی با ۱۱۴ هزار و ۳۸۴ رای، علیرضا منادی سفیدان با ۱۱۳هزار و ۷۴۸ رای، محمد اسماعیل سعیدی با ۱۰۵هزار و ۳۲۹ رای و میرعلی اصغر الموسوی با ۱۰۲ هزار و ۲۵۵ رای و سید محمدرضا میرتاج الدینی با کسب ۹۸هزار و ۵۶۲ رای و شهاب الدین بی‌مقدار با کسب ۹۶ هزار و ۲۸۱ رای و عباس عباس‌زاده با کسب ۸۸هزار و ۸۵۵ رای به مرحله دوم راه یافتند..

همچنین در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، سید حسین نقوی حسینی از مجموع ۱۹۴ هزار و ۸۶۶ آرای صحیح مآخوذه با کسب ۹۵ هزار و ۱۴۴ رای به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه نیز از مجموع ۲۶۰ هزار و ۳۷۱ آرای صحیح مآخوذه علی اکبری با کسب ۱۰۳ هزار و ۴۶ رای و علی قربانی با ۹۹ هزار و ۲۰۴ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر کمیشان از مجموع ۱۳۱ هزار ۶۸۰ رای آرای صحیح مأخوذه رامین نورقلی‌پور با کسب ۳۲ هزار و ۵۶۵ رای و رحت الله جلالی میاندره با کسب ۲۴ هزار و ۷۳۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه اسد آباد از مجموع ۵۲ هزار ۴۳۸ آرای صحیح مآخوذه اکبر رنجبر‌زاده با کسب ۱۹ هزار و ۴۳۰ رای به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه علی بختیاری با کسب ۲۱ هزار و ۵۷۳ رای از مجموع ۷۷ هزار و ۴۴۰ صحیح ماخوذه به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه فریدن، چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، اکبر ترکی از مجموع ۸۷ هزار ۴ آرای صحیح مآخوذه با کسب ۲۲ هزار و ۵۳۶ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده از مجموع ۱۳۶ هزار ۵۱۸ رای آرای صحیح مأخوذه عدل هاشمی‌پور با کسب ۵۸ هزار و ۹۹۵ رای به مجلس راه یافتند.

کد خبر : ۳۵۱۴۶۲