خبرگزاری کار ایران

شکوری‌راد در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان:

۷ اسفند اتفاق بزرگی توسط مردم رقم می‌خورد

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: ما ایستاده‌ایم تا نهاد انتخابات را پاس بداریم و اینجا گردآمده‌ایم تا نامزدهایی را برای انتخابات مجلس به مردم معرفی کنیم که پاسدار قانون اساسی، رای ملت و کرامت انسان باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شکوری‌راد در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان اظهارداشت: ما همیشه شاهد صحنه‌های پرشور از سوی زنان و مردان در دوره‌های مختلف بوده‌ایم اما این بار گرمی حضور شما در صحنه رنگ و بوی دیگری دارد و در شرایطی که سختی‌ها و موانع بسیار بوده شما مسیر را پیموده‌اید و این شما هستید که بار دیگر طعم پیروزی را به این ملت می‌چشانید.

او با اشاره به ناملایمتی‌ها با سیدمحمد خاتمی در سال‌های گذشته اعلام کرد: خاتمی اصلاحات را پایه گذاری کرد تا اصیل‌ترین انقلاب بشری، خود دچار انقلاب دیگری نشود.

شکوری‌راد گفت: اصلاحات دو وجه عمده دارد که یکی قانونگرایی و دیگری حفظ کرامت انسانی است.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: ما شهروندانی هستیم که تحقیر شده‌ایم؛ حال آماده‌ایم با رای خود اصلاح ایجاد کرده و آینده روشن را پیش چشم فرزندانمان قرار دهیم.

او اضافه کرد: هر فکر و هر روش و برنامه‌ای باید به استناد رای مردم در این کشور حاکم شود.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران یادآور شد: ما ایستاده‌ایم تا نهاد انتخابات را پاس بداریم و اینجا گردآمده‌ایم تا نامزدهایی را برای انتخابات مجلس به مردم معرفی کنیم که پاسدار قانون اساسی، رای ملت و کرامت انسان باشند. مردم ولی نعمت این کشور و مسئولان هستند و هیچ کس نمی‌تواند چیزی را برخلاف خواست آن‌ها به این مردم تحمیل کند.

شکوری‌راد با اشاره به حضور پرشور حضار در سالن خاطرنشان کرد: هنگامی که می‌بینید در روز نخست تبلیغات انتخابی این جمع پرشور گرد هم آمده و با این امید آماده حضور در انتخابات است، قطعا در روز ۷ اسفند اتفاق بزرگی توسط این مردم رقم خواهد خورد.

او در پایان پیشنهاد کرد: شما جوانان باید در روز ۷اسفند علاوه بر اینکه پای صندوق رای می‌آیید هر کدام ده‌ها، صد‌ها و هزاران نفر دیگر را به پای صندوق‌ها بکشانید و هر رای شما باید ده‌ها، صد‌ها و هزاران رای شود.

کد خبر : ۳۴۸۳۷۴