خبرگزاری کار ایران

/روز رهایی ملت ایران/

نهاوندیان: به اتکای انسجام مردم، ایران سرزمین امن منطقه است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا با ایجاد فرصت‌های شغلی رشد 8 درصدی در 10 ساله دوم افق چشم‌انداز را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد نهاوندیان در حاشیه راهپیمایی مردم زنجان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلابتاکید کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران، همان شعار آغازین انقلاب و استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت است.

نهاوندیان با بیان اینکه این حضور پرشور و شکوه مرد‌م نشان می‌دهد که مردم ما همچنان بر پیمان و بیعت آغازین خود پایبند هستند، گفت: مردم همچنان مسیر عزت و شکوفایی کشور را دنبال می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه اکنون در منطقه با مسائل جدی امنیتی روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: ایران اسلامی به عنوان سرزمین امن منطقه به اتکای وحدت و انسجام مردم است که مرتبا اثرگذاری خود را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و ضامن امنیت است، ادامه داد: ان‌شاءالله این وحدت و انسجام با حضور حداکثری در انتخابات جلوه خواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره برنامه‌های اقتصادی دولت نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جهت‌گیری‌های مقام معظم رهبری که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبیین کردند رویکرد دولت هم مشارکت حداکثری مردم در صحنه اقتصادی و تقویت بنیه‌های تولید ملی استفاده از فرصت گسترش ارتباطات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور با رویکرد صادراتی و با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان است.

نهاوندیان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور تاکید کردند ما از برجام یک عبور کردیم و باید برجام ۲ آغاز کنیم، ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا با ایجاد فرصت‌های شغلی رشد ۸ درصدی در ۱۰ ساله دوم افق چشم‌انداز را محقق کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور یادآور شد: رویکرد دولت مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های اقتصادی، تولیدی و تقویت بنیه‌های تولید کشور با استفاده از فرصت گسترش ارتباطات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری بیش از پیش است.

کد خبر : ۳۴۶۲۸۱