خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور:

مهلت شکایت؛ فقط برای رد صلاحیت شدگان در شورای نگهبان

سخنگوی وزارت کشور گفت: مهلت 3روزه داوطلبان تأیید صلاحیت نشده انتخابات مجلس برای شکایت، فقط منحصر به داوطلبان رد صلاحیت شده در بررسی‌های شورای نگهبان است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری گفت: براساس اعلام نتایج بررسی‌های شورای نگهبان، در این مرحله اگر کسانی در مراحل قبلی یعنی در بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارتی تأیید شده باشند، اما شورای نگهبان صلاحیتشان را احراز نکند یا رد کند، از زمان اعلام نتایج سه روز مهلت شکایت دارند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک مثبته، از خودِ شورای نگهبان درخواست تجدیدنظرخواهی کنند.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: این مهلت سه روزه برای شکایت عمومی نیست یعنی شامل افراد رد صلاحیت شده یا احراز صلاحیت نشده در هیات های اجرایی ونظارتی نمی‌شود و فقط مختص این گروه از داوطلبان است.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افرادی که صلاحیت داوطلبی آنان در مرحله قبلی تأیید اما براساس نظر شورای نگهبان صلاحیت شان رد شده است از 17 تا 19 بهمن مهلت شکایت دارند.

براساس این اطلاعیه داوطلبان در تهران باید به ورزشگاه تختی در بزرگراه بسیج - بلوار هجرت - میدان شهید مطهری و در استان‌ها به دفاتر بازرسی و نظارت بر انتخابات مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایاتشان را تنظیم و پس از ارایه، رسید دریافت کنند.

کد خبر : ۳۴۴۶۳۸