خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام تقوی:

اصولگرایان نمی‌خواهند مجلس ششم تشکیل شود

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان هیچگاه به دنبال چنگ اندازی برای رسیدن به قدرت نیستند بلکه می‌خواهند مجلسی اصولگرا تشکیل شود مبادا شاهد تکرار مجدد مجلس ششم باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در جلسه هم اندیشی نامزدهای اصولگرایی با بیان اینکه اصولگرایی فرا‌تر از یک حزب و جناح است، گفت: در حال حاضر همه احزاب اصولگرا به خوبی دور هم گرد آمده‌اند و فعالیت‌ها به خوبی پیش می‌رود و حرکت کنونی که برگرفته از وحدت است محصول یک حزب و شخصیت نیست.

وی افزود: همه اقدامات در جریان اصولگرا باید رنگ خدا بدهد و حق از ما راضی باشد. بنده شهادت می‌دهم انسانهای مخلص زیادی در بین اصولگرایان قرار دارند که با این نگاه وارد عرصه شده‌اند.

تقوی با اشاره به ضرورت اخلاق‌گرایی در جریان اصولگرایی گفت: یک اصولگرا هرگز نمی‌تواند از اخلاق اسلامی جدا شود و اخلاق باید به عنوان یک اصل بسیار مهم در فعالیت‌های سیاسی اصولگرایان در نظر گرفته شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافع فردی مقدم بدانند و اگر جمع تصمیمی گرفت که مخالف نظر یک اصولگرا بود وی باید آن تصمیم را بپذیرد.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم مجلس اصولگرا و انقلابی تشکیل دهیم تا مبادا که مجلس ششمی تشکیل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: اصولگرایان هیچگاه به دنبال چنگ اندازی برای رسیدن به پست و مقامی نیستند و ما برای دست یابی به هدفمان نباید از هر وسیله‌ای استفاده کنیم.

 در ادامه این نشست، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به لیست ۳۰ نفره اصولگرایان در تهران، گفت: بحث‌های زیادی در این زمینه صورت گرفت و مقرر شد کمیته‌ای در این راستا تشکیل شود و ساز و کار‌ها را مشخص کنند.

وی افزود: برخی عملکردهای غلط گذشته دغدغه‌ها را بیشتر کرد و جمع بندی براین اساس شد تا از همه ظرفیت‌های اصولگرایی دعوت کنیم تا درباره مصادیق جمع‌بندی صورت گیرد.

در پایان این نشست نیز تعدادی از نامزدهای اصولگرا به بیان پیشنهادات خود پرداختند و راهکارهایی برای رسیدن به لیست واحد ارائه دادند.

کد خبر : ۳۴۰۰۷۳