خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

یک طلبه متولد سال ۶۸ داوطلب کاندیداتوری خبرگان از قم است

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان قم، از اقدام یک طلبه متولد سال ۶۸ برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان قم خبر داد.

 «رضا سیار» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، در خصوص فعالیت‌های انجام شده در دومین روز از ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان قم، اظهار داشت: امروز و در روز دوم ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان، هیچ فردی از حوزه انتخابیه استان قم ثبت نام نکرد و کماکان تنها‌‌ همان سه نفری که روز گذشته ثبت نام کردند، در لیست ثبت نام قرار گرفته‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: البته یک طلبه متولد سال ۶۸ نیز داوطلب کاندیداتوری مجلس خبرگان از حوزه استان قم است که روز گذشته و در اولین روز ثبت نام برای ثبت کاندیداتوری خود مراجعه کرده بود، اما به دلیل اینکه مدارک خود را به صورت کامل ارائه نداد، ثبت نام از وی انجام نشد؛ این طلبه امروز نیز به فرمانداری قم مراجعه کرد، اما بازهم مدارک ارائه شده توسط وی ناقص بود و به همین دلیل فقط فرم ثبت نام خود را تحویل داد تا مجددا برای تکمیل مدارک اقدام کند. 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان قم، خاطرنشان کرد: سه نفری که تا کنون از حوزه انتخابیه استان قم برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌اند، به ترتیب متولد سال ۵۱، سال ۶۱، و سال ۶۴ هستند. 

وی گفت: افرادی که داوطلب ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قم هستند، می‌توانند تا روز ۲ دیماه، همه روزه در ساعات اداری به فرمانداری قم مراجعه و ثبت نام کنند. 

سیار یادآور شد: طبق قانون انتخابات، داوطلبان کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری در هر حوزه انتخابیه، صرفا باید ثبت نام خود را در‌‌‌ همان حوزه انتخابیه انجام دهند؛ یعنی فقط افرادی که می‌خواهند کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قم شوند، باید ثبت نام خود را در فرمانداری قم انجام دهند.

کد خبر : ۳۳۰۷۸۷