خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های از روز دانشجو در دانشگاه تهران؛

دانشجویان خاتمی را تشویق کردند/ اخلال‌گران به بیرون هدایت شدند +عکس

بزرگداشت روز دانشجو با نام امید و تقدیر عصر امروز با همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در علوم پزشکی تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران همراه با حاشیه‌هایی است که تعدادی از آن‌ها در پی می‌‌آید:

- با آنکه اعلام شده بود سخنران این مراسم ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت است، مسئولان دانشگاه تهران به وی اجازه حضور در دانشگاه را ندادند و حتی از قرائت پیام وی توسط عماد بهاور فعال سیاسی اصلاح‌طلب ممانعت شد و سرانجام پیام وی توسط مجری برنامه مورد قرائت قرار گرفت.

- پس از اعلام اینکه ابراهیم یزدی نمی‌تواند در این همایش سخنرانی کند، فائزه هاشمی و حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود ادیب به ایراد سخنرانی پرداختند.

- عبدالله رمضان‌زاده، هاشم صباغیان، عماد بهاور، مجید توکلی، حسین نقاشی، سیدعماد خاتمی، محمدرضا ظفرقندی از جمله مهمانان این همایش دانشجویی بودند.

- در این مراسم دانشجویان با شعارهای ممتد «دانشجوی سیاسی آزاد باید گردد»‏، «روحانی حمایتت می‌کنیم» به تشویق شخصیت‌های مطرح اصلاح‌طلب پرداختند و با دیدن هرباره عکس‌های سیدمحمد خاتمی و دیگر شخصیت‌های اصلاح‌طلب به تشویق‌های طولانی پرداختند.

- در میانه برنامه دو نفر قصد اخلال در مراسم را داشتند که دانشجویان با شعارهای الله اکبر این افراد به بیرون از سالن هدایت کرده است.

کد خبر : ۳۲۸۰۷۴