خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران در دیدار با همتای ترک خود اعلام کرد:

بخش خصوصی ایران و ترکیه به‌دنبال دستیابی به هدف ۳۰ میلیارد دلاری

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با ابراهیم چاغلار رئیس و دیگر اعضای اتاق اتاق بازرگانی استانبول دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایلنا، سفارت کشورمان در آنکارا اعلام کرد: هدف از این سفر که از ابتدای هفته جاری انجام شد، دیدار، آشنایی و توسعه روابط میان اعضاء اتاق‌های بازرگانی، بررسی زمینه‌های سرمایه گذاری مشترک میان دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی تجاری در ایران و ترکیه است. 

ابراهیم چاغلار رئیس اتاق بازرگانی استانبول در این دیدار گفت: دوستان قدیمی یک بار دیگر برای زمینه سازی اجرای طرح‌های جدید در کنار یکدیگر هستند و بخش‌های خصوصی دو کشور وظیفه دارند که برای دستیابی به هدف ۳۰ میلیارد دلاری درمسیر فعالیت‌های اقتصادی و تجاری میان دو کشور از طریق توسعه تعاملات و همکاری‌های مشترک تلاش کنند. 

محسن جلال‌پور نیز در سخنانی با اشاره به تمایل دو کشور برای ارتقاء حجم مناسبات تجاری گفت: بخش خصوصی ایران توسعه یافته و اقتصاد ملی ایران نیز در مسیر توسعه، رشد و تحول است. 

در این سفر با دوستان ترکیه‌ای خود راه کارهای افزایش مبادلات و همکاری‌های هر چه بیشتر در روابط اقتصادی و تجاری خصوصا میان بخش‌های خصوصی و اتاق‌های بازرگانی در دو کشور را بررسی نمودیم. علاوه بر این بخش خصوصی ما اعتقاد به کار اقتصادی و تجاری مشترک در عرصه جهانی دارد.

کد خبر : ۳۲۵۵۸۷