خبرگزاری کار ایران

کاظم جلالی:

جداکردن دلسوختگان نظام با افراطی‌گری، دلسوزی برای کشور نیست

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به افراط گری‌های تجربه شده در کشور، تاکید کرد: جداکردن قلب دلسوختگان از نظام با افراطی‌گری، دلسوزی برای کشور نیست.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی در  مراسم معارفه محمدرضا خباز به عنوان استاندار سمنان گفت: برخی درون کشور در رقابت‌های سیاسی همه را با یک چوب می‌زنند که شایسته نیست.

وی با بیان اینکه کشور در دوره‌هایی، افراطیگری از نوع چپ و راست را تجربه کرده است، اظهار کرد: افراطی‌گری در هیچ نوع آن خوب نیست.

وی با تاکید بر اینکه دوران حاضر، دوران عقلانیت و فهم دقیق مسایل کشور، منطقه و بین المللی است، افزود: اگر اکنون نیروهایمان را در کنار هم قرار ندهیم، قلب دلسوختگان را از نظام جدا کنیم و اگر از تجربه هم استفاده نکنیم، کشور به سر منزل مقصود نمی‌رسد.

جلالی یادآور شد: پرخاشگری، فریاد زدن، تریبون داری کردن و فحش دادن و متهم کردن دیگران، هنر نیست، بلکه هنر؛ زیر بار مسئولیت رفتن برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه به بی‌عرضگی محکوم شدن مسئولان در نظام‌های غیردینی، به مسئولان باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: در ایران که نظامی دینی بر سر کار است، خوب اداره نکردن مردم از سوی بوق های تبلیغاتی دشمنان در منطقه و دنیا که علیه دین مداری ایران شکل گرفته اند، به حساب دین گذاشته می‌شود.

وی مسئله اصلی کشور را در شرایط فعلی رکود اقتصادی دانست و ادامه داد: دولت تدبیر و امید تا حد زیادی توانست تورم را کنترل کند، ولی رکود اقتصادی اکنون وجود دارد و باید برای رفع آن تلاش کرد.

کد خبر : ۳۲۴۲۷۶