خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی:

پهپاد ساقط شده خودی و برای تمرین آمادگی بود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: پهپاد ساقط شده٬ پهپاد خودی بود و برای تست آمادگی وضعیت آن را زده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ امیر فرزاد اسماعیلی  که همایش «خط مقدم» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت کرده بود٬ در جمع خبرنگاران و در توضیح سقوط یک فروند هواپیمای بدون سرنشین در کشور خاطرنشان کرد: این پهپاد٬ پهپاد خودی بود و برای تست آمادگی وضعیت آن را زده‌ایم.

اسماعیلی با اشاره به تامین امنیت اربعین و اقدامات قرارگاه خاتم اظهار داشت: از یک هفته قبل٬ تا چند روز بعد از اربعین اقدامات خود را برای تامین امنیت اربعین انجام می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درباره اقدام روسیه در شلیک موشک به سوریه برای مقابله با داعش نیز اظهار داشت: روس‌ها اقدام خوبی در برخورد با داعش می‌کنند که باید زود‌تر انجام می‌دادند اما از فضای ایران برای شلیک موشک‌های روسی استفاده نشده که اگر اینطور بود باید به آن شلیک ائتلافی می‌گفتیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درخصوص سامانه S-۳۰۰ نیز با بیان اینکه روس‌ها در این زمینه به وعده خود عمل می‌کنند، افزود: ما آنقدر سامانه پدافندی داریم که برای S-۳۰۰ دغدغه‌ای نداریم.

 

کد خبر : ۳۲۴۲۵۴