خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

پلیس مسئول امنیت جلسات مجوزدار است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: جلساتی که مجوز داشته باشد، امنیتشان از سوی پلیس تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا درباره شایعات حضور داعش در تهران گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی رخ داده است مردم اخبار مختلف را رصد می‌کنند، همکاران ما در مجموعه پایتخت فعال هستند و از هر گونه اتفاق جلوگیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: پلیس تهران، نیروی کارآمد و آموزش‌دیده‌ای دارد و پیش‌بینی هر گونه اتفاقی در سطح تهران انجام شده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه عضوی از داعش در سطح تهران دستگیر نشده است، گفت: تمرینات نیروی پلیس به طور مرتب انجام می‌شود تا آمادگی نیرو‌ها به صورت کامل حفظ شود. همکاران ما در سطح شهر تهران جان بر کف هستند و جان خود را برای مردم می‌دهند.

پلیس مسئول امنیت جلسات مجوزدار است

سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به سوالی درباره برگزاری جلسات از سوی طیف‌ها و گروه‌های مختلف در آستانه برگزاری انتخابات مجلس و بحث تامین امنیت  این جلسات گفت: پلیس مسئول امنیت جلسات مجوزدار است. آن جلساتی که مجوز داشته باشد، امنیتشان از سوی پلیس تامین می‌شود.

این مقام انتظامی درباره تخلفاتی که در مترو رخ می‌دهد، گفت: در مترو نیز پلیس مترو حضور دارد و تلاش می‌کند امنیت آن را برقرار کند. این نیرو‌ها شخصی بوده و ربطی به پلیس ندارند٬ اما برای همین موضوع جذب شده‌اند. با این وجود اگر پلیس صحنه تخلفی را ببیند به عنوان جرم مشهود باید با آن برخورد کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره برگزاری اجلاس و تدابیر امنیتی مربوط به این رویداد گفت: تلاش ما بر این است که وضعیت مناسبی در سطح شهر تهران داشته باشیم. عمده بحث ما این است که در اطراف سالن اجلاس محدودیت‌هایی را اعمال کنیم.

کد خبر : ۳۲۴۲۰۴