خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه روابط عمومی استانداری تهران:

مردم را در جریان تمام زوایای حادثه قرچک قرار خواهیم داد

روابط عمومی استانداری تهران در پی وقوع حادثه قرچک با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گزارش این اتفاق تا روز دوشنبه دوم آذر تهیه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه به این شرح است:

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر ایجاد تنش در همایش قانونی تشکل‌های اصلاح‌طلب شهرستان قرچک و متعاقب ابلاغیه وزیر محترم کشور و رئیس شورای امنیت مبنی بر بررسی ابعاد حادثه و علل وقوع آن، کمیته‌ای از سوی استاندار محترم تهران به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور مدیران کل حراست، امنیتی انتظامی، روابط عمومی و بارزسی و همچنین یک نفر عضو حقوقدان تشکیل شد.

از آنجا که همایش مذکور تمام فرآیندهای قانونی را طی کرده بود و طبق سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید مبنی بر فعالیت آزادانه‌ کلیه‌ تشکل‌های شناسنامه‌دار اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی در چارچوب قانون، اما متأسفانه گروهی غیرقانونی و بدون مجوز به ممانعت از برگزاری این نشست روی آوردند و در هنگام ورود برخی مدعوین به ایجاد تنش پرداختند که با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، این همایش طبق برنامه به انجام رسید.

بدیهی است، کمیته مسبوق‌الذکر با تدقیق و ریشه‌یابی این حادثه، ضمن ارائه گزارش تا روز دوشنبه دوم آذر نسبت به روشن شدن عوامل پیدا و پنهان آن اقدام خواهد نمود و مردم شریف را در جریان تمام زوایای مسأله قرار خواهد داد.

کد خبر : ۳۲۳۶۸۵