خبرگزاری کار ایران

طاهرنژاد به ایلنا خبر داد:

استقرار اعضای خانه احزاب در خیابان برزیل

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ابراز امیدواری کرد با حرکت رو به تکامل خانه احزاب، تشکیلات فراگیر جانشین احزاب یک نفره شوند.

یدالله طاهرنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره اختصاص مکانی به خانه احزاب برای استقرار این نهاد مدنی گفت: محلی در خیابان برزیل مشخص شده است و انشالله تا آخر این هفته کار را در این مکان آغاز خواهیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی درباره قدرت گرفتن احزاب تک نفره در خانه احزاب گفت: هر کاری در شروع خود نقص‌هایی دارد و به مرور به سمت کمال می‌رود. امیدواریم سیر تحول خانه احزاب رو به تحول باشد که در توسعه فعالیت‌های آن احزاب بزرگ و تاثیرگذار نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه جریان‌های اصولگرایی نیز به مرور به فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی اعتقاد پیدا کرده‌اند، گفت: در نظامی که ارکان آن با انتخابات شکل می‌گیرد عدم توجه به فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی یک ضعف است و اصولگرایان هم متوجه این ضعف خود هستند. چنانچه  اصولگرایان در همین انتخابات اخیر خانه احزاب منسجم و با برنامه حضور یافتند و در بعضی موارد بهتر از اصلاح‌طلبان بودند و امیدواریم این به یک فرهنگ در میان اصولگرایان تبدیل شود.

کد خبر : ۳۱۶۱۴۸