خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالحسین خبر داد:

برنامه تشییع پیکر سردار همدانی+ جزییات

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از خاکسپاری پیکر شهید سردار همدانی در جوار آیت‌الله موسوی همدانی خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: پیکر شهید همدانی یک‌شنبه ۱۹ مهر، ساعت ۱۷ با هواپیما به همدان انتقال داده و پس از آن با استقبال مردمی در میدان سپاه به حسینیه ثارالله سپاه همدان منتقل می‌شود.

ابوحمزه با تاکید بر علاقه سردار همدانی به ولایت و ائمه اطهار (ع) ادامه داد: برنامه ورود وی را در حسینه ثارالله سپاه همدان همراه با اقامه نماز جماعت و برنامه عزاداری تا ساعت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به علاقه و درخواست جوانان و دانشجویان مبنی بر برگزاری مراسم وداع با سردار شهید همدانی، تصریح کرد: ساعت ۲۱ پیکر شهید به مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا انتقال داده شده و تا ساعت ۲۳ همراه با عزاداری و وداع دانشجویان بوده و مجدد به سپاه منتقل می‌شود.

ابوحمزه ساعت آغاز مراسم تشییع پیکر شهید سردار همدانی را ۹ صبح روز دوشنبه ۲۰ مهر در میدان امام خمینی (ره) همدان عنوان کرد و گفت: در این مراسم فرمانده‌کل سپاه کشور، سرلشکر «محمدعلی جعفری» سخنرانی خواهد کرد و سپس نماز بر پیکر شهید اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از اتمام نماز، پیکر شهید روی دست مردم تا میدان شهدا تشییع خواهد شد و پس از آن به گلزار شهدا برای دفن انتقال داده می‌شود و در آنجا در جوار مزار آیت‌الله موسوی همدانی به خاک سپرده خواهد شد.

ابوحمزه مراسم ختم سردار همدانی را از ساعت ۱۵ تا ۱۷ اعلام کرد و گفت: این مراسم در حسینه امام خمینی (ره) و با سخنرانی دادستان‌کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رئیسی» برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم هفتم شهید سردار همدانی در روز پنج‌شنبه ۲۳ مهر همزمان با اول محرم خبر داد و تاکید کرد: این مراسم در حسینیه امام خمینی (ره) و با سخنرانی مقام‌های سپاه کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۲۱۱۳