خبرگزاری کار ایران

فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

بسیاری از تهدیدهای خارجی توخالی است

فرمانده ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: بسیاری از این تهدیدها، توخالی است و برخی دیگر از آنها جیغ کشیدن از ترس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سرلشکر سیدابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه برگزاری رژه ۳۱ شهریور ماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر سرزندگی و نشاط نیروهای مسلح اظهار داشت: ما هر روز فناوری جدیدی را در نیروهای مسلح به ثمر می‌نشانیم و تسلیحات مدرن‌تری را در اختیار رزمندگانمان قرار می‌دهیم.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران آماده دفاع همه‌جانبه با پشتیبانی ملت از مرزهای جغرافیایی و همچنین مرزهای اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند.

فرمانده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به برخی تهدیدهای خارجی تاکید کرد: بسیاری از این تهدیدها، توخالی است و برخی دیگر از آنها جیغ کشیدن از ترس است٬ بنابراین من تهدید جدی و مهمی که متوجه ملت ایران در شرایط کنونی باشد٬ نمی‌بینیم. با این وجود مسلما هر کس دُر گرانبهایی با خود دارد و برای حفظ آن تلاش می‌کند و ملت ایران نیز برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و آرمان‌های امام جانانه از در گرانبهای خود دفاع خواهد کرد.

فیروزآبادی در پاسخ به سوالی در مورد بخشی از صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره امید کشورهای منطقه به ایران جهت مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: فرمایش رئیس‌جمهور محترم کاملا درست و منطبق با راهبردهای دفاعی و امنیتی ایران است. ما در دکترین امنیتی‌مان مبحثی درباره دفاع از ملت‌های مظلوم و مسلمان و آزاده جهان داریم. و هر‌گاه مورد تجاوز قرار گرفته از آنها دفاع خواهیم کرد.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز دستِ آمریکا، اسرائیل و انگلستان در منطقه در دست تروریست‌های منطقه است و تروریسم در این منطقه سرانگشتان استکبار جهانی است.

کد خبر : ۳۰۷۰۴۳