خبرگزاری کار ایران

محمودی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا :

برای معاونت سیاسی قم صحبت‌هایی با من شده است

ایلنا: ناصر محمودی فر یکی از گزینه‌های معاونت سیاسی-امنیتی استانداری قم گفت: از وزارت کشور و استانداری قم برای این پست صحبت هایی با من شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ناصر محمودی‌فر که در حال حاضر فرماندار شهرستان دماوند است و از او به عنوان یکی از گزینه‌های جدی معاونت سیاسی-امنیتی استانداری قم نامبرده می شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در پاسخ به این سؤال که خبر معرفی شدن شما برای معاونت سیاسی-امنیتی استانداری قم به وزارت کشور، تا چه میزان صحت دارد؟ گفت: من هم خبرش را شنیده‌ام و در جریان بحث هستم؛ صحبت‌هایی هم با من شده، اما وزارت کشور هنوز چیزی را به من ابلاغ نکرده است.

فرماندار فعلی شهرستان دماوند، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر معرفی شما از سوی استانداری قم به وزارت کشور صحت دارد یا خیر، گفت: خبری ندارم؛ ولی یک یا دو بار صحبت و پیگیری‌هایی با بنده بوده اما خودم چیزی را دنبال نکردم و مطلبی هم رسما نشنیدم.

محمودی‌فر در پاسخ به این سؤال که صحبت‌های انجام شده با شما از سوی استانداری قم بوده است، گفت: خود وزارت کشور و مجموعه استانداری قم پیگیر شده‌اند؛ البته بیشتر مباحث غیررسمی بوده، اما این را که وزارت کشور رسما این کار را انجام داده باشد، خودم نمی دانم.

به گزارش ایلنا، محمودی‌فر در دولت اول اصلاحات، فرماندار شهرستان قم بود، و در کارنامه خود سوابقی چون مدیرکل سیاسی استانداری قم (از زیرمجموعه‌های معاونت سیاسی-امنیتی استانداری)، معاون فرماندار تهران، مدیرکل امورخارجه سازمان ثبت احوال، مشاور استاندار همدان و معاون شهرداری بومهن را دارد.

کد خبر : ۳۰۵۲۹۰