خبرگزاری کار ایران

وکیل علی مطهری ایلنا خبر داد:

رسیدگی به اظهارات ۳ متهم/ جلسه بعدی دادگاه ۲۶ مردادماه

وکیل علی مطهری گفت: دادگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر برگزار شد که این جلسه غیرعلنی بود و جزییات آن محرمانه و غیر قابل انتشار است.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ با اشاره به اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های حمله‌کنندگان به مطهری که امروز صبح برگزار شد٬ گفت: جلسه امروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر برگزار شد. البته این جلسه غیرعلنی بود و جزییات آن محرمانه و غیر قابل‌انتشار است.

وی افزود: خوشبختانه دادستانی شیراز پایه خوبی برای پرونده گذاشته و ریاست دادگاه با آیین دادرسی جدید رسیدگی به پرونده امروز آغاز کرد اظهارات متهمان نیز در این روند بسیار کمک خواهد کرد.

 وکیل مطهری گفت: امروز از یازده متهم این پرونده به اتهامات سه نفر از آنها رسیدگی شد که البته دو نفر از آنها مسئول دانشگاه شیراز و یک نفر دانشجو بودند که تنها یک نفر از این سه متهم در جلسه دادگاه حضور داشت و اظهارات خود را بیان داشت.

وی ادامه داد: یک نفر وکالت هر سه متهم را برعهده داشت و به نمایندگی از هر سه متهم اظهاراتی را بیان کرد اما نوبت به شنیدن اظهارات 8 متهم دیگر نشد جلسه آینده رسیدگی به پرونده به حمله کنندگان علی مطهری به روز ۲۶ مردادماه موکول شد.

ترک همدانی خاطرنشان کرد: ما در جلسه امروز برای متهمان پرونده تقاضای مجازات کردیم و از قاضی فرهادی‌پور خواستیم تا دستوردهندگان حمله به موکلم نیز علاوه بر این یازده متهم شناسایی شوند.

کد خبر : ۲۹۵۲۱۶