خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از کمال‌الدین پیرموذن؛

مفقود شدن دکل 240 میلیاردی و تخلفات دولت گذشته

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مفقود شدن دکل نفتی اظهار کرد که بی‌تردید در تاریخ معاصر ایران نام دولت‌های نهم و دهم ثبت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت کمال الدین پیرموذن که به موضوع ناپدید شدن دکل نفتی در خلیج فارس اشاره کرده٬ به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

با گم شدن دکل 240 میلیاردی در خلیج فارس در دولت قبل در کنار اختلاس‌ها و حیف و میل‌های متعدد همچون کلاهبرداری 280 میلیارد دلاری بابک زنجانی و شرکای پشت پرده وی و تخلفات چشمگیر اطرافیان وی، سند آشکاری است که نام دولت های نهم و دهم را از این بابت در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد کرد.

متاسفانه تلاش جریان رادیکالی جبهه‌ای خاص برای تطهیر دولت گذشته٬ جز تمسخر منافع نظام و مستهلک کردن بیش از پیش  سرمایه‌های اجتماعی دستاوردی نخواهد داشت.

تردید ندارم جریان خاص و همفکرانشان جز انتقام گیری از ملت باهوش ایران اسلامی به جهت تغییر رویکرد و ضربه زدن به اعتماد عمومی چیزی را پیگیری نمی‌کنند٬ تا از محل ناامید کردن مردم از توافق سازنده با غرب و در نهایت با کلید زدن قهر مردم از صندوق‌های آرا و کم کردن مشارکت ملت در انتخابات پیش روی مجلس، بتوانند به اهداف خود دست یابند، غافل از اینکه کارنامه سیاه آنان که بنام عدالت٬ زهر در کام حقیقت ریختند٬ از اذهان و افکار عمومی پاک شدنی نیست.

تردیدی نیست که افکار عمومی هیچ گاه اشتباه نمی‌کند و امیدواریم با به بار نشستن توافق ایران با کشورهای 5+1 و افزایش امید ملت، نقشه این جریان قدرت طلب خاص نقش برآب شود.

کد خبر : ۲۸۶۷۱۷