خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پایان نشست مشترک دولت و مجلس مطرح کرد؛

تاکید روسای دو قوه برضرورت همدلی برابر اجماع جهانی علیه ایران

سخنگوی دولت جزئیات ششمین نشست مشترک دولت و مجلس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در پایان نشست مشترک دولت و مجلس گفت:‌ فصل مشترک سخنان رییس جمهور و رییس مجلس تاکید بر ضرورت هماهنگی و همدلی در برابر اجماع جهانی علیه ملت ایران بود.

سخنگوی دولت افزود: در این سخنان تاکید شد که باید وقتی قدرت‌های بزرگ علیه ملت ایران می‌ایستند، فرزندان ملت باید در کنار هم باشند و با هماهنگی به نحو شایسته کسانی را که این نبرد بزرگ را اداره می‌کنند، کمک کنند. با این شرایط مذاکره کنندگان ما با اطمینان بیشتری می‌توانند حرکت کنند.

محمد حسین فرهنگی نیز در پایان ششمین نشست مشترک دولت و مجلس گفت: آقای لاریجانی در سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت وجود نگاه واقع‌بینانه به مسائل کشور چه در مذاکرات و چه در سایر مسائل استفاده از روش‌های نو و کارآمد اقتصادی را در کشور ضروری خواندند و همچنین نسبت به برنامه‌ریزی و بررسی درست دولت و مجلس در مورد برنامه ششم تاکید کردند که این برنامه باید نسبت به قبل متفاوت باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رییس جمهور نیز ضمن تاکید بر همدلی دولت و مجلس بر رعایت شرایط فعلی دولت آن هم در زمان انجام مذاکرات و تحریم‌ها تاکید کردند و عنوان شد که چه در مذاکرات و چه در اداره بخش‌های کشور این شرایط دولت باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر : ۲۸۵۳۷۴