خبرگزاری کار ایران

کمالی به ایلنا خبر داد:

اعلام لیست نهایی اصلاح‌طلبان بعد از تایید صلاحیت‌ها

دبیر کل حزب اسلامی کار از اعلام لیست اصلاح‌طلبان بعد از تایید صلاحیت‌ها خبر داد.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ ابراز امیدواری کرد اصلاح‌طلبان با اتحاد حداکثری در انتخابات مجلس آینده حضور پیدا کنند.

دبیر کل حزب اسلامی کار درباره جلسات وحدت اصولگرایان٬ گفت: آنچه در وضعیت سیاسی کشور مشاهده می‌شود٬ این است که اختلاف بین اصولگرایان بسیار زیاد است٬ اما اگر این جلسات سیاسی منجر به توسعه انسانی شود٬ بسیار خوب است و اصلاح‌طلبان هم از اینکه اصولگرایان با برنامه مشخص وارد عرصه انتخابات شوند٬ حمایت و استقبال خواهند کرد.

کمالی افزود وضعیت اصلاح‌طلبان بسیار خوب است و هماهنگی‌های زیادی بین افراد وجود دارد و شورای هماهنگی و شورای راهبردی هم برای اینکه این افراد را به هم نزدیک کنند٬ تلاش‌های خود را انجام می‌دهند.

دبیر کل حزب اسلامی کار تصریح کرد برای معرفی کاندیداها در حوزه‌های انتخابیه زمان زیادی باقی مانده و فعلا مایل نیستیم وارد این مسائل شویم٬ البته برخی هم هستند در حوزه انتخاباتی خود برنامه‌هایشان را پیگیری می‌کنند٬ اما بعد از اینکه مشخص شد چه افرادی از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند٬ اصلاح‌طلبان تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت.

کمالی تصریح کرد راهبردها و سیاست‌های همه افرادی که در مجموعه اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنند٬ با هم همپوشانی دارد و امیدواریم در مصداق‌ها به تفاهم برسیم.

کد خبر : ۲۸۴۲۳۶