خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح؛

معاون اول رییس جمهور وارد شهرکرد شد

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی و نیز شرکت در جلسه شورای اداری، دقایقی پیش وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش ایلنا٬ اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

وی قرار است در این سفر یک روزه جاده جایگزین و پل کارون 4، کارخانه کاشی پاسارگاد ، سد سورک و فرهنگسرای شهر کرد را افتتاح کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جلسه شورای اداری، ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه های مختلف برای مدیران استانی تشریح خواهد کرد.

وزیر نیرو ، رئیس صندوق توسعه ملی و  چند تن از معاونین وزرا ، در این سفر دکتر جهانگیری را همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به شهرستان شهرکرد در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی از این سفر عرض ارادت به مردم استان و بررسی مسائل و مشکلات چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استان است٬ گفت: در این سفر همچنین از تعدادی پروژه‌های آماده بهره برداری بعنوان نمونه‌هایی از تلاش مهندسان ایرانی بازدید کرده و آنها را افتتاح خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به افتتاح سد سورک در جریان این سفر افزود: با بهره برداری از این سد 2000 هکتار اراضی جدید به زیر کشت خواهد رفت و در صورتی که از روش های آبیاری جدید استفاده شود اراضی بیشتری زیر کشت خواهند رفت.

کد خبر : ۲۸۴۱۰۰