خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هزینه‌ تحریم‌ها برای کشور بیش از 15 درصد بوده است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: تحریم‌ها٬ هزینه‌ زیادی را بر دوش کشور تحمیل کرده و هزینه‌ آن٬ برای کشور بیش 15 درصد بوده است.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد اظهارات مختلف در مورد اثر تحریم‌ها در کشور تصریح کرد: این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که تحریم‌ها٬ هزینه‌های زیادی را بر دوش کشور تحمیل کرده و هزینه‌ حاصل از این تحریم‌ها برای کشور و دولت بالای 15 درصد بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در مورد تأثیر تحریم‌ها باید واقع‌نگر بود، افزود: به‌دلیل تحریم‌ها بسیاری از بخش‌های تولیدی و حتی اجتماعی ما دچار مشکل شده‌اند٬ اما اینکه بگوییم تحریم‌ها مارا به زانو در خواهد آورد، درست نیست.

تاجگردون با تأکید بر اینکه آسیب تحریم‌ها طبقاتی نظیر کارگران را با مشکل روبرو کرده، افزود: تحریم‌ها باعث رکود اقتصادی و در نتیجه اثرگذاری منفی بر صنعت و تولید می‌شود که آسیب‌هایی نظیر بیکاری را متوجه طبقاتی نظیر کارگران خواهد کرد و جای امیدواری دارد با رفع تحریم‌ها و همچنین برنامه‌ریزی صحیح در بخش اشتغال و تولید مشکلات جامعه کارگری هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

کد خبر : ۲۸۴۰۰۲