خبرگزاری کار ایران

یونسی در جمع مردم شهرستان راز:

رییس جمهور به تمام وعده‌های خود پایبند است

دستیار ویژه رییس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام قدرت از خواسته‌های به حق مردم حمایت می‌کند، اظهار داشت: رئیس جمهور به تمام قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده پایبند است و برای تحقق آنها تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی یونسی که به عنوان نماینده دولت در جمع مردم راز سخنرانی می‌کرد، گفت:من حامل سلام و درود رییس جمهور به مردم شهرستان راز هستم و از طرف خود نیز از مردم این شهرستان قدرانی می‌کنم.

وی افزود: در زمان انتخابات از مردم انتظار می‌رفت که با دادن رای از برنامه‌های دولت تدبیر و امید حمایت کنند اما در حال حاضر دولت مکلف است به انتظارات مردم که انتظارات به حق و به جایی هم هست، پاسخ دهد و دولت قطعا تلاش خواهد که به تمام وعده‌های داده شده عمل کند.

حجت الاسلام یونسی با بیان اینکه دولت همچنان از مردم انتظار حمایت دارد گفت:در مواردی، شاهد کارشکنی و سنگ‌اندازی از سوی برخی افراد، هستیم! اما از آن جایی‌که دولت خود را علاقمند و عاشق مردم می‌داند، با تمام توان در راستای حل مشکلات آنها تلاش خواهد کرد در عین حال همچنان انتظار دارد که مردم در همه موارد، همچون قبل، پشتیبان دولت باشند.

وی اظهار داشت: شهرهای مرزی مشکلات و مسایل عدیده خاص خود را دارند اما در مقابل فرصت‌هایی نیز در این گونه شهرها وجود دارد که برای رفع مشکلات می‌توان از این پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود، استفاده کرد.

یونسی تاکید کرد: به عنوان نماینده دولت و دستیار ویژه رییس جمهور مسایل و مشکلات مربوط به بخش‌های مختلف این شهرستان از جمله خدمات عمرانی و نیازها و دغذغه‌های دیگر شما را، پیگیری خواهم کرد.

کد خبر : ۲۸۳۸۲۰