خبرگزاری کار ایران

دیدار فعالان سیاسی و اجتماعی سوریه با امیرعبداللهیان

جمعی از شخصیتهای فعال سوریه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، شیخ کمیل نصر روحانی برجسته سوری و عضو اتحادیه علمای بلاد شام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، دولت و ملت ایران به دلیل حمایتهای بی‌دریغ از ملت و دولت سوریه، جمهوری اسلامی ایران را حامل رسالت اسلام اصیل محمدی (ص) دانست و با انتقاد شدید از اقدامات مخرب ضد اسلامی برخی کشورهای عربی، تاکید داشت زمانی که دشمن صهیونیستی به غزه حمله کرده بود، یک هواپیما از این کشورهای عربی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین بر بالای غزه به پرواز درنیامد.

وی با اشاره به بحران چهار ساله سوریه، هوشیاری مردم سوریه، جانفشانی ارتش، حکمت و درایت رهبری سوریه را عامل پایداری و مقاومت در برابر این توطئه‌ها دانست و افزود: ما به برخورداری از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مظلومان جهان ازجمله ملت مظلوم سوریه، افتخار می‌کنیم.

معاون وزیر امورخارجه کشورمان نیز پایداری مردم سوریه، حکمت و درایت رهبری این کشور و مقاومت ارتش را عوامل اصلی ایستادگی سوریه در مقابل حجم سنگین توطئه‌ها ذکر کرد و تاکید کرد تصمیم استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، ادامه حمایت کامل از سوریه برای مبارزه با تروریسم و عبور نهایی و پیروزمندانه از این بحران تحمیلی می‌باشد.

وی ضمن تبریک پیروزهای ارتش سوریه در قلمون و شروع پیشروی‌های اخیر در مناطق شمالی کشور به ملت سوریه، تأکید کرد مردم سوریه همانگونه که توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان کشورشان را در صحنه‌های سیاسی و می‌دانی شکست داددند، امروز نیز با انسجام و وحدت داخلی، اجازه تحقق اهداف دشمنان از طریق جنگ روانی را نخواهد داد و سربلند از این محنت بیرون خواهد آمد.

کد خبر : ۲۷۶۷۱۹