خبرگزاری کار ایران

مهمان‌پرست خبر داد:

تهیه برنامه جامع همکاری‌های گردشگری ایران و لهستان

به همت سفارت ایران در ورشو و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و اتاق گردشگری لهستان، ایران در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری لهستان حضوری فعال داشت.

به گزارش ایلنا، رامین مهمان‌پرست، سفیر کشورمان در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری لهستان در سخنانی گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لهستان توسعه همکاری‌های گردشگری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود قلمداد کرده و توانسته با همکاری اتاق گردشگری لهستان برنامه جامع یک ساله همکاری‌های گردشگری دو کشور را تهیه و عملیاتی کند. 

او در قسمت دیگری از سخنانش بر اهمیت برقراری پروازهای مسقیم میان ایران و لهستان به عنوان موتور محرکه همکاری‌های اقتصادی، گردشگردی و فرهنگی تاکید کرد. 

در این نمایشگاه که از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ فروردین‌ماه در شهر ورشو برپا شده بود، نمایندگان موسسات گردشگری که از شهرهای مختلف کشورمان به لهستان سفر کرده بودند به معرفی جاذبه‌های توریستی ایران پرداختند. 

اجرای موسیقی سنتی و محلی ایرانی توسط گروه نغمه اصفهان و نیز برپایی مراسم ویژه «شب ایران» از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود که مورد توجه ویژه تورگردانان و صاحبان آژانس‌های مسافرتی لهستان واقع شد. 

هم‌چنین لازم به ذکر است در این نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مقاصد جدید گردشگری مردم لهستان معرفی شد.

کد خبر : ۲۷۱۹۳۵