خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در سفر به حمیدیه:

ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار است

وزیر اطلاعات گفت: امروز با وجود ناامنی‌های فراوان در کشورهای همسایه به لطف پروردگار و حضور مردم و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت پایدار در کشور ما وجود دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی، در سفر به شهرستان حمیدیه در جمع عشایر این شهرستان که به زبان عربی سخنرانی می کرد، گفت: : در هشت سال دفاع مقدس از نزدیک شاهد ایثار و شجاعت فرزندان عشایر در دفاع از خاک وطن در برابر متجاوزان بعثی بودم.

وی افزود: باید تلاش کنیم مشکلات شهرستان حمیدیه حل و شاهد شکوفایی و آبادانی این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: امروز با وجود ناامنی‌های فراوان در کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و افغانستان به لطف پروردگار و حضور مردم و تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امنیت پایدار در کشور ما وجود دارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: این امنیت پایدار همراه با نشاط و شادابی است و این امنیت به وجود نمی‌آمد مگر با حضور شما مردم و تلاش فرزندان شما در وزارت اطلاعات.

وی گفت: دشمن همیشه امنیت ما را هدف قرار داده ولی قبل از هر اقدامی به لطف الهی تمام تروریست‌ها دستگیر و سلاح آن‌ها ضبط شده است.

وی اضافه کرد: دشمن از طریقی سعی در خدشه دار کردن امنیت کشور دارد اما با اتحاد و همدلی نیروهای امنیتی در کنار رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همچنین ولایت مداری و اتحاد تک تک هموطنانمان امروز ایران اسلامی در کمال امنیت در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد.

وزیر اطلاعات افزود: وظیفه نیروهای امنیتی امروز ایجاد امنیت در کشور با هدف فراهم کردن زمینه‌های شکوفایی اقتصادی است.

علوی گفت: امروز استان خوزستان دارای امنیت در تمامی جهات است و عشایری که در ۸سال دفاع مقدس در مقابل دشمن و حامیان آن به دفاع جانانه از وطن پرداختند.

وی تاکید کرد: اگر امروز کشورهای غربی و آمریکایی بر سر میز مذاکره با ایران اسلامی می‌نشینند به خاطر همین انسجام و وحدت تک تک هموطنان در سراسر کشور است.

علوی با حضور در یادمان شهدای جهاد عشایر شهرستان حمیدیه، نسبت به مقام شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

وی همچنین ضمن اقامه نماز عصر در جمع سران عشایر حمیدیه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وزیر اطلاعات در ادامهٔ سفر به خوزستان، به شهرستان هویزه خواهد رفت و با نمانیدهٔ ولی فقیه در هویزه، حجت الاسلام جزایری دیدار می‌کند.

کد خبر : ۲۶۱۵۴۴