خبرگزاری کار ایران

وکیل مطهری در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

از شناسایی عاملان حادثه شیراز تا اخطار اول نیروهای خودسر+عکس

وکیل علی مطهری که خودروی او توسط افراد ناشناس در شیراز تخریب شد٬ از درخواست استاندار مبنی بر ترک محل سکونتش برای امنیت خود خبر داد.

مصطفی‌ ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: از روز شنبه با اعلام شکواییه ما در دادسرای عمومی شیراز، دادستان دستور ویژه برای پیگیری اتفاقات شیراز و شناسایی حمله‌کنندگان به علی مطهری را صادر کرد.

وی افزود: بنده شاهد بودم استاندار فارس بنا به ماموریتی که از سوی وزیر کشور به ایشان داده شده بود، طی جلساتی متعدد با مسئولان امنیتی و انتظامی استان، تلاش بی‌وقفه‌ای برای شناسایی عاملان این اتفاق صورت داد که طی آن تعدادی از این افراد خاطی شناسایی و گزارش آن به دادستان شیراز ارسال شده است.

ترک‌همدانی با اعلام این خبر که روز گذشته در شیراز به اتومبیل وی حمله شده، گفت: من که از روز جمعه برای پیگیری پرونده به شیراز سفر کردم، دیشب برای زیارت به حرم سیدعلاالدین حسین رفتم که در بازگشت مشاهده کردم خودروی من با آجر تخریب شده و شیشه‌های آن کاملا شکسته شده بود و با یک اسپری روی اتومبیل من نوشته بودند: «اخطار اول».

 

2

وکیل مطهری خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق٬ بلافاصله موضوع را به مقامات امنیتی استان شیراز اطلاع دادم و پلیس با صورتجلسه اظهارات بنده در حال پیگیری مساله است لذا تا زمان تعیین و تکلیف این پرونده در شیراز خواهم ماند.

وی با بیان اینکه بنا به دستور استاندار شیراز از اینجانب خواسته شد که محل سکونت خود را ترک کنم، گفت: برای همین هم‌اکنون به استانداری منتقل شده‌ام و در اینجا ساکن هستم.

ترک‌همدانی این را هم گفت که هم اکنون هیات ویژه‌ای از تهران به دستور وزیر کشور برای پیگیری موضوع پرونده با حضور در شیراز با دادستان این استان جلسه دارند و این جلسه هنوز به اتمام نرسیده است.

6

11

13

کد خبر : ۲۶۰۳۹۵