خبرگزاری کار ایران

ایمانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برخی اصولگرایان به جریان پایداری اعتماد ندارند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عدم موافقت برخی جریان‌هایاصولگرا با حضور پایداری در جریان وحدت٬ به عدم اطمینان آنها به افراد حاضر در پایداری برمی‌گردد.

ناصر ایمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ درباره این موضوع که با توجه به دیدارهای صورت گرفته جبهه پایداری با جامعتین و جریان اصولگرایی و اینکه چقدر احتمال دارد این جریان‌ها و این دیدار‌ها به ائتلاف و لیست مشترک برسد٬ گفت: تمام فعالیت‌هایی که جبهه اصولگرایی و جریان‌های اصولگرا در فضای کنونی کشور انجام می‌دهند٬ این است که بتوانند به وحدتی هر چند به صورت نسبی دست یابند. 

وی ادامه داد: درباره این موضوع که چقدر این دیدار‌ها و ایجاد وحدت موفقیت‌آمیز خواهد بود٬ باید منتظر آینده و اتفاق‌ها و فضای پیش آمده بود. 

ایمانی گفت: اگر امروز برخی از جریان‌های اصولگرایی به دلایل گوناگون موافق حضور جبهه پایداری در برای ایجاد وحدت با آنها نیستند، به عدم اطمینان آن‌ها به افراد حاضر در پایداری برمی‌گردد٬ اما برای اینکه این موضوعات چقدر به نتیجه می‌رسد یا نه٬ همانطور که گفتم باید منتظر اتفاق‌های آینده باشیم. 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره این موضوع که امروز صحبت‌هایی مبنی بر اینکه وحدت اصولگرایی باید سه ضلع جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و جبهه پایداری داشته باشد٬ تصریح کرد: این صحبت‌ها در فضای کنونی جریان اصولگرایی صحبت‌های درستی نیست٬ بلکه جامعتین در برابر دیگر جریان‌ها و احزاب دیگر اصولگرا٬ یک شخصیت ریشه‌دار حقیقی دارد که با سایر جریان‌ها که بیشتر به صورت حزب سیاسی هستند، بسیار متفاوت است. بنابراین اینگونه صحبت‌ها و شروط٬ در راستای وحدت اصولگرایی صحیح نیست و نباید مطرح شوند. 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره حضور یا عدم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا و تاثیر حضور وی در انتخابات پیش رو گفت: تا آنجایی که من خبر دارم٬ آقای ناطق نوری قصد و تمایلی برای حضور در فضای سیاسی به صورت عملی را ندارد.  ولی این موضوع باید مشخص شود که حضور و عدم حضور ایشان٬ ربطی به جریان‌هایی مانند جریان پایداری ندارد. ‌آقای ناطق نوری به هیچ وجه نمی‌خواهد خودش را محدودبه یک جناح و حزب و جریان کند

کد خبر : ۲۶۰۳۳۸