خبرگزاری کار ایران

خانجانی در گفت وگو با ایلنا:

مسئولان انتظامی و کشوری پاسخگوی اتفاقات شیراز باشند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اتفاقات رخ داده در شیراز گفت: مسئولان کشوری و انتظامی باید پاسخگوی مردم و کلیت نظام در اتفاقات رخ داده در شیراز باشند.

جهانبخش خانجانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره حمله شب گذشته نیروهای خودسر به علی مطهری در شیراز گفت: مسئولان کشوری و انتظامی به ویژه در استان فارس باید پاسخگوی این حادثه باشند.

وی گفت: در شرایطی که امروز کشور ما هرچه بیشتر به آرامش و امنیت نیاز دارد٬ این اقدامات نیروهای خودسر در لباس مردم٬  بهم زننده اصل فضای آرامش در کشور است.

این عضو حزب کارگزان تصریح کرد: امروز برای همه ما آشکار شده که این  افراد به اصطلاح خودسر٬ وابسته به کدام افراد و جریان ها هستند.

خانجانی بیان کرد: در حالی که دولت درصدد  است در راستای شعارها خود٬ فضای آرام و امنی در جامعه ایجاد کند٬ برخی از افراد که این نوع حرکات رویه آنها در تمام دولت ها بوده٬ سعی می کنند فضا را تنگ تر کنند.

وی گفت: اگر این گروها یک نگاه منطقی و صحیح داشتند٬ درک می کردند که می‌توان بدون فشارهای نابهنجار هم  به اهداف خود دست یابند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این نوع فشارها نشان می‌دهد که برخلاف در دست داشتن ابزاهای تبلیغاتی٬ تفکر آنها مورد اقبال مردمی نیست و مردم خود٬ به خوبی بسیاری از موضوعات تحلیل می کنند، بنابراین این نیروهای خودسر در واکنش به درک درست مردم٬ این نوع فشارها و برخوردها را ایجاد می کنند.

این عضو شواری مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد:دولت باید تلاش کند حتما این موضوعات را پیگری و بررسی کند٬ زیرا با توجه به انتخابات سال آینده که باید فضای امن و سالمی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات وجود داشته باشد٬ این گونه حوادث که یک نماینده مجلس شواری اسلامی امنیت ندارد٬ بسیار می‌تواند به فضای سیاسی کشور لطمه بزند.

خانجانی در پایان گفت: در اتفاق رخ داده همه مسئولان استانی وظیفه دارند و باید پاسخگویی همه  مردم و مسئولان باشند، زیرا آقای مطهری در درجه اول به عنوان یک نماینده و در درجه دوم به عنوان یک شهروند مورد تعارض یک گروه قرار گرفته است.

کد خبر : ۲۵۹۳۲۸