خبرگزاری کار ایران

جوکار با اشاره به نقض آتش بس:

آمریکا با نقض آتش‌بس بار دیگر نشان داد که فقط زبان زور را می‌فهمد

آمریکا با نقض آتش‌بس بار دیگر نشان داد که فقط زبان زور را می‌فهمد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: آمریکا با نقض آتش‌بس بار دیگر نشان داد که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست و تنها زبان زور را می‌فهمد.

به گزارش ایلنا، محمدصالح جوکار با اشاره به نقض مجدد آتش‌بس توسط آمریکا گفت: آمریکا با این کار نشان داد که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه واقعیت این است که آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمد و باید پاسخ تعدی‌های این کشور را در میدان داد، اظهار کرد: معتقدم که ادامه مذاکره با آمریکا بی‌فایده است و باید مذاکرات با این کشور متوقف شود.

وی افزود: حمله شب گذشته آمریکا به نوار ساحلی جنوبی ایران، نقض آتش‌بس و تفاهم است و لذا وقتی یک تفاهم‌نامه نقض می‌شود، دیگر ادامه مذاکرات و تفاهم‌نامه معنا و مفهومی ندارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید پاسخ آمریکایی‌ها را در میدان داد و با زبان اقتدار با آنها صحبت کرد، چرا که آنها نه منطق می‌فهمند و نه قاعده و قانون را رعایت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز