خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

وزرای امور خارجه ایران و مصر به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در ادامه رایزنی های دیپلماتیک روز جاری، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، در خصوص تحولات منطقه‌ای و همچنین آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و ایالات متحده با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز