خبرگزاری کار ایران

مخبر:

قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد

قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد

مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در واکنش به بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج‌فارس نوشت: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر بعدازظهر جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در پی بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج‌فارس و همچنین در ادامه نقض‌های مکرر بند اول تفاهم از سوی آمریکا و رژیم صهیونسیتی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری های خود کرده است.

وی عنوان کرد: قطب‌نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد.

مشاور و دستیار مقام معظم رهبری تصریح کرد: توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیج‌فارس، یک زنجیره است؛ یک حلقه‌اش که بشکند، کلِ زنجیره‌اش در آتش ذوب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز