خبرگزاری کار ایران

جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه انتخاباتی اصلاح‌طلبان فردا برگزار می‌شود/ ورود جبهه اصلاحات با گزینه‌های حداکثری بستگی به عملکرد شورای نگهبان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۸۷

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: اگر قرار بر مشارکت باشد ما با گزینه‌های حداکثری اصلاح‌طلب وارد انتخابات خواهیم شد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین برنامه‌ها و جلسات جبهه اصلاحات درباره انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری گفت: جبهه اصلاحات فردا درباره انتخابات جلسه دارد و در آنجا تصمیم‌گیری خواهد شد.  

امام در پاسخ به این سوال که توصیه جبهه اصلاحات به شورای نگهبان برای افزایش مشارکت در انتخابات چیست، گفت: من فکر می‌کنم انتظار جبهه اصلاحات و مردم این است که شاهد برگزاری انتخاباتی آزاد با حضور همه سلایق باشیم. از عدم مشارکت مردم در انتخابات گذشته درس بگیریم و انتخابات را به مردم واگذار کنیم و به جای مردم تصمیم نگیریم، همه باید به فردی که مردم او را می‌پسندند، تن دهیم. اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانند از جریانات سیاسی و مردم انتظار داشته باشند که در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند. 

وی افزود:‌ شورای نگهبان باید این موضوع را قبل از بررسی صلاحیت‌ها اعلام کند چرا که چگونگی برخورد و رویکرد این شورا در انتخابات مهم خواهد بود، اگر بخواهند سکوت کنند نمی‌توانیم انتظاری داشته باشیم رویه مرسوم در انتخابات تغییر کند و مردم بخواهند برای حضور در انتخابات تجدیدنظر کنند.  

امام در پاسخ به این سوال که جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد مشخصی را در نظر گرفته است، گفت:‌ جبهه اصلاحات ظرفیت‌های  قابل توجهی برای معرفی نامزد اختصاصی خود در انتخابات دارد. اما باید دید برخورد حاکمیت با انتخابات پیش رو چه خواهد بود.  

وی در پاسخ به این سوال که این طور برداشت می‌شود که جبهه اصلاحات با گزینه‌های حداکثری خود در انتخابات حاضر خواهد شد، گفت:‌ بله، اگر قرار بر مشارکت باشد ما با گزینه‌های اصلاح‌طلب وارد انتخابات خواهیم شد.  

امام در پاسخ به این سوال که آیا جبهه اصلاحات در انتخابات با احزاب اعتدالی وارد ائتلاف خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به تصمیم جبهه اصلاحات دارد و فعلا در این زمینه هیچگونه بحثی مطرح نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز