خبرگزاری کار ایران

باقرزاده:

تعارض منافع، مشکلات زیادی را در حوزه سلامت ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۰۲

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر قوانینی که در حوزه سلامت تصویب شده به خوبی اجرایی شود، ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت. تعارض منافع، مشکلات زیادی را در حوزه سلامت ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر باقرزاده نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست فراکسیون گام دوم گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد. تنوع موضوعات در این کمیسیون مهم بسیاز زیاد است و به جز بهداشت و درمان، شامل مواردی چون سازمان بهزیستی کشور هلال احمر هم است. 

وی ادامه داد: در این کمیسیون قدم‌های رو به جلویی در مجلس یازدهم برداشتیم؛ نزدیک به رایگان شدن هزینه ناباروری و در نظر گرفتن صندوقی برای بیماران صعب العلاج از جمله این اقدامات بوده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: البته در برخی جاها مثل قانون حمایت از معلولان به خوبی عمل نکردیم که این موارد باید در مجلس بعدی پیگیری شود. اگر قوانینی که در حوزه سلامت تصویب شده به خوبی اجرایی شود، ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

باقرزاده گفت: تعارض منافع، مشکلات زیادی را در حوزه سلامت ایجاد کرده است. افزایش ظرفیت پزشکی مهم است اما ما نباید فقط هزینه آموزش پزشک را دهیم اما به این نکته توجه نکنیم که بسیاری از آنان به دلیل حقوق کم حاضر به کار کردن در شهرستان‌ها نیستند. باید هر دو موضوع در کنار هم دیده شود. ما به قانون جدید در حوزه سلامت نیاز نداریم و باید در بحث نظارتی اقدامات جدی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز