خبرگزاری کار ایران

شاهچراغی:

طبق قانون امکان تمدید مهلت رای‌گیری وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۹۳

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رای گیری از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعداز ظهر ادامه دارد و امیدوارم مردم رای‌گیری را به تعویق نیاندازند. طبق قانون امکان تمدید مهلت رای‌گیری وجود دارد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کار بزرگ ملت ایران است که در این مرحله برای انتخاب ۴۵  نماینده باقی مانده از بین ۹۰ نفر از نامزدها در ۲۲ حوزه است . ۱۱۵۱۰ شعبه رای داریم و ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

وی ادامه داد: برابر قانون در مرحله اول ۴ حوزه انتخابیه تمام الکترونیک بود که به دلیل موفقیت آن توسعه یافت . با همکاری و همراهی همه مجموعه ها ۲۵۷۰۰ صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است که زمینه‌ای است تا از این ظرفیت استفاده کنیم. جا دارد از همه دستگاه‌ها از جمله وزارت ارتباطات تشکر کنم و امیدواریم در این مرحله هم مردم بر اساس تشخیص خود رای دهند تا بتوانیم شاهد مجلس خوب و قوی باشیم. 

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد:  رای گیری از ساعت ۸  صبح تا ۶ بعداز ظهر ادامه دارد و امیدوارم مردم رای‌گیری را به تعویق نیاندازند. طبق قانون امکان تمدید مهلت رای‌گیری وجود دارد. 

وی‌ افزود: در مجموع از شعب حوزه‌های انتخابات الکترونیکی برگزار کرده‌ایم قریب ۲۰۰۰ شعبه سیار داریم  که  این تعداد شامل صندوق های الکترونیکی می شود. ضمن انکه در تهران نیز بیش از ۳۰۰ شعبه سیار الکترونیکی داریم.

شاهچراغی عنوان کرد: متناسب با اقتضائات شعبه‌ها از دو تا شش صندوق در هر شعبه مستقر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز