خبرگزاری کار ایران

امیرسرتیپ دوم عظیمی:

افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرمانده کل قوا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۶۸

سردار سرتیپ دوم سیفی با حضور در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با امیر سرتیپ دوم عظیمی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا،  سردار سرتیپ دوم مرتضی سیفی، فرمانده گروه هشتم پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در این دیدار اظهار داشت: افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است.

وی با بیان اینکه در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح، افتخارات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده است، افزود: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت ونشان داد که جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد امنیت ملی‌اش خدشه دار شود.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافند هوایی با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد خود، همواره آماده بوده و به‌صورت هوشمند از فضای میهن اسلامی حراست می کند.

سردار سرتیپ دوم سیفی نیز در این دیدار با اشاره به وحدت نیروهای مسلح گفت: ارتشیان غیرتمند در کنار سپاهیان جان برکف همواره در حال حراست و صیانت از حریم جمهوری اسلامی هستند و با همکاری و هماهنگی یکدیگر در راستای راهبردهای دفاعی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز