خبرگزاری کار ایران

ستایشی مطرح کرد:

درخواست از مجلس برای تسریع در بررسی لایحه استفاده از سلاح و مهمات

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۶۸

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به استفاده از سلاح غیرمجاز از سوی ضدانقلاب خواستار تسریع در رسیدگی به لایحه استفاده از سلاح و مهمات از سوی مجلس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا بعد از اتفاقات رخ داده در استان سیستان و بلوچستان تغییری در قوانین مربوط به استفاده از سلاح غیر مجاز ایجاد شده است و رویکرد دستگاه قضا در این راستا چیست، گفت: از اتفاقات رخ داده که موجب شهادت فرزندان عزیر این کشور شد، بسیار متاسف هستیم و برای خانواده آنان طلب صبر داریم. به هرحال ضد انقلاب متمسک به استفاده از سلاح غیر مجاز شده است و باید روی این قضیه تدبیری اندیشیده شود، لایحه استفاده از سلاح و مهمات قبلا در قوه قضاییه تهیه و پس از تصویب دولت به مجلس ارسال شده و هم اکنون در دستورکار مجلس است.

وی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با درنظر گرفتن اولویت این موضوع در تسریع تصویب این مهم همکاری لازم را داشته باشند. مجلس نیز طرح دیگری در جهت تشدید مجازات قانون حمل سلاح و مهمات تهیه کرده که در نوبت صحن قرار دارد و اگر این لایحه تصویب شود، خلا‌هایی که فرا روی این موضوع است برطرف می‌شود و با افرادی که این سلاح‌ها را داشته و حمل می‌کنند، برخورد قانونی، قاطع و کافی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز