خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

راه نجات تلاطم اقتصادی کشور کنار گذاشتن دلار بی‌پشتوانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳۰

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: راه نجات تلاطم اقتصادی کشور عملیاتی کردن فرامین ولایت و کنار گذاشتن دلار بی‌پشتوانه است که بارها نرخ‌گذاری داخلی هم بر این مبنا صورت گرفته بود.

به گزارش ایلنا، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ فرودین ) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه در تذکر شفاهی خود گفت: جنایت رژیم صهیونیستی فقط با مجازات شدید که مطالبه امت اسلامی و ملت ایران است که در روز قدس با حضور در خیابان‌ها برای پشتیبانی خود اعلام آمادگی کردند، جبران می‌شود و به تعبیر سید حسن نصرالله که فرمود می‌تواند این انتقام ما را قدمی به ظهور نزدیکتر کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انهدام کابینه رژیم صهیونیستی تاوان خون سردارانمان است تا این سگ‌های هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه را فراهم کند.

وی در تذکری خطاب به دولت بیان کرد: راه نجات تلاطم اقتصادی کشور عملیاتی کردن فرامین ولایت و کنار گذاشتن دلار بی‌پشتوانه است که بارها در نرخ‌گذاری داخلی هم مبنا قرار گرفته بود موجب گلایه مقام معظم رهبری شد کما اینکه سال گذشته ایشان در حرم مطهر رضوی فرمودند کشوری را سراغ دارم که دلار را از عرصه اقتصادی کنار گذاشته است، به سوئیفت هم احتیاج پیدا نکرد و مشکلات اقتصادی آن حل شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای نظام عدالت در پرداخت‌ها یادآور شد: این چندمین بار است که به دولت محترم تذکر داده می‌شود چرا که نسبت به دومینوی پرداخت‌های مازاد چه در دستگاه‌های کشوری، چه لشکری و چه آموزش و پرورش و ... وجود دارد اعتراض وجود دارد و فقط با اجرای نظام عدالت در پرداخت‌ها می‌توان این وضعیت را ساماندهی کرد.

فلاحی خاطر نشان کرد: مردم مشکلات اقتصادی و تورم را تحمل می‌کنند اما تبعیض در پرداخت را تحمل نمی‌کنند بنابراین امیدواریم دولت محترم در مدت زمان باقی مانده از این دولت اگر دیگران نظام عدالت در پرداخت را اجرا نکردند حداقل این دولت آن را اجرا کند کما اینکه آقای رئیس جمهور هم در مجلس بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.

وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی که امروز دامنگیر مردم شده است و شاهد تلاطم در بازار و نرخ‌های متعدد هستیم فقط درمان آن اصلاح تیم اقتصادی دولت است و تا تیم اقتصادی دولت و نگاه‌ها اصلاح نشود این مشکلات ادامه خواهد داشت.

فلاحی خطاب به رئیس جمهور و وزیر دادگستری افزود: در مدیریت‌هایتان مخصوصا در استان‌ها تجدیدنظر کنید، آن هم در شرایطی که انتخابات تمام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز