خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در تذکر شفاهی:

بعد از برگزاری جلسه دیروز دولت و مجلس، نرخ ارز هزار تومان افزایش پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۴۸

یک نماینده مجلس گفت:از روز گذشته که جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار شد رئیس جمهور در این جلسه فرمایشاتی را مطرح کردند اما از روز گذشته تا به امروز نرخ ارز هزار تومان نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، جواد نیک بین در  جلسه علنی امروز (دوشنبه،   ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: بحث هایی که امروز در مجلس شاهد آن هستیم به نظر اولویت با این است که ما در رابطه با ارز موضوعاتی را مطرح کنیم. بحث هایی که امروز در مجلس شاهد آن هستیم به نظر اولویت با این است که ما در رابطه با ارز موضوعاتی را مطرح کنیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روز گذشته که جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار شد رئیس جمهور در این جلسه فرمایشاتی را مطرح کردند اما از روز گذشته تا به امروز نرخ ارز هزار تومان نیز افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به یاد داریم در مقطعی همین مجلس در سال قبل وقتی قیمت دلار از ۳۰ هزار تومان نیز تجاوز کرد بنده و دوستان نیز تاکید داشتیم که باید رئیس جمهور به مجلس آمده و طرح سوالی از وی مطرح شود و حتی تاکید می شد که رئیس جمهور باید استیضاح شود اما امروز قیمت دلار از مرز ۶۰ هزار تومان و همچنین سکه از ۴۵ میلیون تومان گذشته است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور زمانی خود منتقد افزایش قیمت دلار و سکه بود، گفت: رئیس جمهور در این بخش و در گذشته تاکید داشت که چطور یک جوان می تواند با این افزایش قیمت سکه مهریه همسر خود را پرداخت کند این در حالی است که در آن مقطع قیمت سکه ۱۴ الی ۱۵ هزار تومان بود. آقای رییسی امروز قیمت سکه از ۴۵ میلیون تومان هم عبور کرده است و باید فکری برای این مسئله کرده و جلسه ویژه ای را در این زمینه ترتیب دهیم تا مردم متوجه شوند که نمایندگان مجلس مشغول رفع مشکل در این بخش هستند.

نیک بین با اشاره به وضعیت اسفبار اجاره بهای خانوارها، بیان کرد: بنده فکر نمی کنم با بررسی طرح اجاره بها ما بتوانیم مشکلات اجاره بهای خانوارها را برطرف کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در واکنش به تذکر نماینده کاشمر در صحن مجلس، گفت: ما در تذکر قبلی تاکید کردیم که هفته آینده در این رابطه و در زمینه مباحث مربوط به دارو در صحن مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز