خبرگزاری کار ایران

توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق موادمخدر در استان گلستان در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۷۸

دادستان مرکز استان گلستان از توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق موادمخدر در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود اسپانلو گفت: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که در سال ۱۴۰۲ در استان انجام شد و قابل عرضه به کشور است؛ ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر بود.

وی افزود: سال گذشته ۱۹ پرونده مهم در حوزه موادمخدر و پولشویی در استان تشکیل دادیم که با مدیریت متمرکز و اقدامات پیچیده و ابتکاری که در دادسرای مرکز استان صورت گرفت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان فقط در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال، توقیف کردیم.

دادستان مرکز استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان طی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

اسپانلو از تعیین تکلیف ۲۲ هزار وسایل نقلیه توقیفی در استان هم خبر داد و گفت: اکنون فقط ۵۶۷ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان داریم و مابقی وسایل نقلیه کمتر شش ماه از توقیف ان‌ها گذشته است.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته ابتکاری وصول مطالبات بانکی سال گذشته ۱۸۴ میلیارد تومان از مطالبات بانکی را وصول کردیم.

پیگیری توسعه اردوگاه ماده ۱۶ توسکستان و ایجاد کمپ ۵۰۰ نفره برای معتادن در شرق استان در گنبدکاووس و ایجاد مجتمع شوق زندگی در گرگان نیز از اقدامات شاخص سال گذشته بود که دادستان مرکز استان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز